30 Temmuz 2010 Cuma

Sanki Efes Plzen

Viktoria Plzen 1 - Beşiktaş 1


Serendipity - Dünkü Fenerbahçe maçından sonra, işyerinde en takdir gören adam bendim. Fenerbahçeli arkadaşlar bu yıl Beşiktaş kombinesi almaktan söz ediyordu. Her ne kadar enseyi karartmayı gerektirecek bir durum olmasa da, hafiften "bu ne ya!" tadına geldim bu akşam.

İlk yarı biterken gözüme kestirdiğim üç zayıf halka vardı, Ernseto'ya yardım etmediği için Delgado, Sağ tarafta çimlerde iz bırakmadığı için Hilbert ve Bursa maçında başlayan düşüşünü atlatamamış olan ve gereksiz hırçınlık gösteren Toraman.

Ama Shuster için zayıf halkalar başkaydı. İlk halka Nihat oldu. Şaşırdım açıkçası. Bir de Luce geldiği yıl böyle şaşırmıştım. Demek ki adam boşuna teknik direktör değilmiş. Nihat - Necip değişikliği ilaç gibi geldi takıma. Hilbert - Tabata değişikliği de verimli sonuç verdi.

Ama yine de semi-ciddi ilk sınavdan çaktı bugün takım. Umarım dedikleri gibi, bu aksaklıklar ilerisi için bir ders olma özelliği taşıyordur.

2 yorum:

  1. Dün maçın ilk yarısında benim de keyfim kaçtı. Zaten maçın 10. dakikasında Sergen Ernst'in orta sahadaki yalnızlığını teşhis etmişti. Ama Nihat'ın çıkması beni de şaşırttı. Demek ki dedim skora razıyız. Nitekim öyle oldu. Necip orta sahayı çok iyi toparladı. Necip-Ernst ön liberoda iyi bir ikili olabilir gibi. Beni asıl düşündüren Nobre. Bu adam neden hiç tartışılmıyor anlamış değilim. Herhalde Türk statüsünde oynamasından ve hiç kimsenin talip olmamasından. Adam forvet mi, santrafor mu, orta saha oyuncusu mu belli değil. Tek bildiği koşturmak. Delgado da aynı, Halı saha futbolcusu gibi. Ayağına top geldi mi korkuyor sanki. hemen en yakınındakine veriveriyor. Dün çok istekliydi güya. Ama işte en istekli hali bu. Delgado ve Nobre bu takımda oynamamalı bence. Hilbert ise dünkü görüntüsüne göre Ekrem Dağ'dan daha iyi değil. Bu kadar yabancının olduğu bir takıma neden alınmış anlamadım. Daha çok erken ama onun doldurduğu kontenjanın hakkı Tello'nundu gibime geldi dün.

    YanıtlaSil
  2. Ernst-Necip ikilisinin yerini sanıyorum Ernst-Guti alacak. Ernst'in futbol ömrü şurda bir ya da iki yıl diye bakarsak ve Guti'nin daha uzun yaşayacağını umarsak, ilerde Guti-Necip izleyebiliriz. Güzel de olur.
    Hilbert eğer dün seyrettiğimiz kadar bir topçuysa gerçekten yazık bir transfer olmuş. Ekrem de Holosko'da daha iyi. Öte yandan Tello'nun gitmesi bence çok hayırlı oldu. İki maçlık sezonlarından gına gelmişti.
    Delgado'ya olan sevgim onun hatalarını örtme eğilimine sokuyor beni ama malesef onun da vakti doldu artık. Ama kimse almıyor, o da gitmiyor çünkü maaşı çok yüksek. Nobre bile deli para alıyor. Mirasyedi başkanın iaşeleri.

    YanıtlaSil