4 Ekim 2009 Pazar

küfür yemeden çekip gitmek



chatlak- televizyonu açar açmaz habertürk'te rüştü'yü gördüm. önünde bir sürü mikrofon, bazı kanallar canlı yayın bile yapıyor. "ulan n'oluyo" dememe kalmadan konuşmasını sürdürüyor rüştü. anladığım kadarıyla pek birşey kaçırmamışım, yani tam zamanında açmışım televizyonu. neyse, çayımdan bir yudum alıp dinlemeye başlıyorum...


"uzun yıllar iyi veya kötü bir şekilde türkiye'ye hizmet ettiğimi, ulusal takımda uzun süre forma giydiğimi, hem fenerbahçe hem de beşiktaş gibi iki köklü camiada görev yaptığımı ve dolayısıyla futbol camiasının neredeyse son 10 yılınının içerisinde bir şekilde anıldığımı biliyorum. yeri geldi omuzlara alındım, yeri geldi aracımdan indirilip tekme tokat dövüldüm. kaldırdığım kupanın haddi hesabı olmadığı gibi oynadığım mevkii itibariyle yaptığım komik hatanın da haddi hesabı yok, farkındayım. bir golcü olmadığım için de olumsuzlukları silmem hep zaman aldı...


sözü fazla uzatmayacağım. dün akşam denizli maçında yaşananlar ve topla her buluşmamda stadın büyük çoğunluğunun beni ıslıklamasına oldukça üzüldüm, kırıldım, alındım... diyecek pek de birşey yok. elde ettiğim başarılarla, tüm bu olumsuzluklara rağmen yine de iyiliklerle anılmak isterim. bu dakikadan itibaren aktif futbol hayatımı sona erdiriyorum. kulübümle parasal olarak zaten bir şekilde anlaşırım, zaten şu dakikadan sonra pek de önemi yok... sezon sonuna kadar başka beyanat vermeyeceğim ve ailemle birlikte memleketimde uzun bir süre tatil yapacağım. sanırım şu an istediğim sadece bu.


beşiktaşlı taraftarlara kırgınım ama onlar da başarı bekliyorlar, haklılar. yine de söyleyecek fazla da birşey yok. hoşça kalın" demesiyle, annem "hopppp no'luyo" diye bağırmaya başladı. rüştü'yü severdi de bu kadar sever miydi emin olamadım. sonra dürtmeye başladı beni. ulan meğersem rüyadaymışım, gördüklerim düpedüz 'düş'müş. yatakta kendi kendime konuştuğumu gören annem telaşlanmış ve beni uyandırmaya çalışmış... hay allah!

1 yorum:

  1. bende büyük bir hayal kırıklığı yarattın. bir an gerçek zannettim. :)

    marmara

    YanıtlaSil