10 Eylül 2011 Cumartesi

Alternatif bir kahvaltı tarifi



Eskişehirspor 2 - Beşiktaş 1

Serendipity - Bir domates ve 60 gr. peyniri küp küp dilimleyin. Küpler çok küçük olmasın, iki adet okey zarı büyüklüğü iyidir. Bir çorba kâsesi ya da büyücek bir kup'a doldurun. Altı ya da yedi tane siyah zeytini ilave edin. Üzerine biraz tuz biraz da kekik ekleyin, ben son zamanlarda biraz da sumak koyuyorum. Sonra dövdüğünüz bir diş sarımsağı bir çay bardağına boşaltın ve üzerine bir parmak kadar limon ile üç parmak zeytinyağı ekleyin ve bir çay kaşığıyla karışım beyazımsı bir hal alana kadar karıştırın. Sonra bu güzel sosu domates, peynir, zeytinli tasa boca edin. Güzelce karıştırın ve afiyetle yiyin. Yumurtaya hayır, beyaz peynire evet diyen vejetaryen arkadaşlar için alternatif bir kahvaltı tabağıdır bu. Arzuya göre içine biraz da -çok olmasın- yeşil soğan doğranabilir; ama asla kuru soğan değil. Olmuyor.

Olmuyor demişken... Eskişehir-Beşiktaş maçı mı? Olmadı tabi.
Sorun bugünkü 11'de miydi, hocada mıydı, yoksa olumsuz hava ve saha şartlarında mıydı? Ne o ne o  ne de o.
Sorun bu aralar 7,5 yılını dolduruyor. Önce Fener'in eskilerini, şimdilerde ise Juan Figer'in parlattıklarını takıma dolduran bir yönetim anlayışımız var. Transfere karşı değilim elbette, yerli - yabancı topçu gibi bir ayrım da yapmıyorum. Ama şöyle bir hassasiyetim var, bir kulübü ya bir işletme gibi yönetirsin ya da bir kulüp gibi. Beşiktaş yöneticileri bir işletme gibi yönetmeye yeminli görünüyorlar. Bu yöneticilerin başta Yıldırım Demirören'in "işletme" anlayışlarının ders niyetine üniversitelerin ilgili bölümlerinde okutulmasını öneriyorum. 

Başarı parolasıyla geldikleri yönetimde 7,5 yıla sığan bir şampiyonluk (M. Denizli'nin hakkını vereyim), üç-dört Türkiye kupası dışında herhangi bir başarı yok; kazanılan o kupaların nasıl kazanıldığına ilişkin de ciddi bir soruşturma yaşanıyor. Ama borç 7,5 kattan fazla artmış. Sahada başarılı değilsin, bütçen fena halde açık vermiş... İyi ki, benim şirketimde genel müdürlük yapmıyorsunuz... Neyse daha fazla kafa ütülemeye gerek yok. Herkesin bildiği, gördüğü şeyler bunlar. 

Bu da böyle bi post olsun işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder